Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problems to login?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problems to login?

    Some people are having problems to login to the server. Critical Errors, or Engine.dll problems, etc.

    Well, all you need to do is a Fast Update with our Launcher. But I know that some people are not able to do that correctly.

    So, choose your problem and follow the instructions:


    Critical Error problems

    1. DELETE your system folder from your Lineage II folder.

    2. Download this system folder: http://www.exiliumworld.com/resources/system.zip

    3. Extract the new system to your Lineage II folder

    4. Open the Game through the l2.exe (do not open the Launcher, let's see if it will work for you oppening only the l2.exe, if work then you think about open throught the Launcher or not)


    Engine.dll or NWindow.dll errors

    1. DISABLE your Anti-Virus and/or Firewall

    2. DELETE your system folder from your Lineage II folder.

    3. Apply a Fast or Full Update with out Launcher.

    Didn't work with the udate? Try the steps above


    Already lost your PIN Code?

    Send an email to: support@exiliumworld.com

    Example:

    Username: youraccount
    Characters: yourcharacter1, yourcharacter2, yourcharacter3

    I lost my PIN
    That's enough.

    Note: We will only send you a new PIN to the email that's registered on your account! So send the email with your account's email.


    Search our Website and Forum before post.

  • #2
    Português

    Algumas pessoas estão tendo problemas para fazer login no servidor. Erros críticos, ou problemas Engine.dll, etc.

    Bem, tudo o que você precisa fazer é uma atualização com o nosso Launcher . Mas eu sei que algumas pessoas não são capazes de fazer isso corretamente.

    Então, escolha o seu problema e siga as instruções:


    Problema com Critical Errors

    1 . DELETE a pasta de system da pasta do Lineage II.

    2 . Baixe este pasta system: http://www.exiliumworld.com/resources/system.zip

    3. Extraia essa nova pasta system para a pasta do Lineage II

    4 . Abra o jogo através do l2.exe (não abra o Launcher, vamos ver se vai funcionar apenas abrindo o l2.exe , se funcionar, aí você decide se vai utilizar o Launcher ou não)


    Erros de Engine.dll ou NWindow.dll

    1 . DESATIVE seu Anti -Virus e/ou Firewall

    2 . DELETE a pasta de system da pasta do Lineage II.

    3. Aplique uma atualização com o nosso Launcher.

    Não funcionou com o Update? Tente os passos acima.


    Já perdeu o seu código PIN?

    Envie um email para : support@exiliumworld.com

    Exemplo:

    Usuário: suaconta
    Personagens: seupersonagem1, seupersonagem2, seupersonagem3

    Perdi meu PIN
    Isso é o suficiente .

    Nota: Nós só lhe enviaremos um novo PIN para o e-mail em que está registrado em sua conta! Então envie e-mail com e-mail da sua conta.


    Search our Website and Forum before post.

    Comment


    • #3
      Español

      Problemas para conectarse?

      Algunas personas están teniendo problemas para conectarse al servidor. Errores Críticos o problemas con Engine.dl, etc.

      Bien, lo único que tienen que hacer es una Actualización Rápida (Fast Update) con nuestro Lanzador. Pero se que algunas personas no pueden hacer eso correctamente.

      Así que, elige tu problema y sigue las instrucciones:


      Problemas de Error Critico

      1. BORRA tu carpeta system dentro de la carpeta de Lineage II.

      2. Descarga esta carpeta system: http://www.exiliumworld.com/resources/system.zip

      3. Extrae el nuevo system en tu carpeta de Lineage II

      4. Abre el juego desde l2.exe (no abras el lanzador, veamos si funciona primero abriendo el l2.exe, si funciona veras si lo abres con el Lanzador o no)


      Errores con Engine.dll o NWindow.dll

      1. DESHABILITA tu Anti-Virus y/o Firewall

      2. BORRA la carpeta system dentro de la carpeta de Lineage II.

      3. Aplica una Actualización Rápida o Completa (Fast Update o Full Update) con nuestro Lanzador.

      No funciono con la actualización? Intenta los pasos anteriores.


      Ya perdiste el Código PIN (PIN CODE)?

      Envía un email a: support@exiliumworld.com

      Ejemplo:

      Username: tucuenta
      Characters: tupersonaje1, tupersonaje2, tupersonaje3

      Perdi mi PIN

      Eso es todo.

      Nota: Solo enviaremos tu nuevo PIN a el email que esta registrado en tu cuenta. Así que envía el mensaje desde el email de tu cuenta.

      Comment

      Working...
      X