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[Guia] Territory War

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  • [Guia] Territory War

    Com a nova versão Freya foi adicionado o sistema de Territory Wars.

    Castle Sieges são caracterizadas pelo conflito entre Clãs de nível 5+, as Territory War é um conflito aberto a todos os personagens de nível 40+, sejam eles membros de clã ou não. Todos os jogadores terão chance de fazer parte destas Batalhas, participando como Mercenários a serviço dos Clãs Detentores dos Castelos.

    ?Territórios

    Um Território é composto por:

    - Um Castelo
    - Uma Cidade/Vila
    - Uma Fortaleza Territorial (bandeira Azul no Mapa)
    - Campos de Caça

    Existindo assim 9 Territórios:

    Gludio / Dion / Giran / Oren / Aden / Innadril / Goddard / Rune / Schuttgart

    ?Proclamação de um Território

    Ao término das Castle Sieges, os Clãs que detiveram posse dos Castelos automaticamente proclamam as áreas correspondentes a cada Castelo como sendo seu Território.
    As seguintes alterações tomam efeito quando os Territórios são Proclamados:

    1. Territory Manager
    Este Npc aparece dentro da Cidade/Vila principal do Território. Este NPC sempre permanecerá junto de um Manor Manager e próximo do Mercenary Captain, vendendo produtos especiais, correspondentes ao Território, em troca de Insígnias Territoriais (Territory Badges). Este NPC também entrega recompensas por várias novas quests especiais que podem ser realizadas durante as Batalhas Territoriais

    2. Mercenary Captain
    este Npc aparece dentro da Cidade/Vila principal do Território. Este NPC sempre permanecerá junto de um Manor Manager e próximo do Territory Manager, recrutando os personagens como Mercenários a serviço do Castelo local, vendendo vários itens que podem ser usados durante as Batalhas Territoriais e iniciando quests que permitem a evolução do próprio nível do personagem como Mercenário.

    ?Proclamação do Lorde do Território

    Com a Proclamação do Território, um clã que detém um Castelo pode iniciar a quest "Path to Becoming a Lord", com o NPC Chamberlain do Castelo correspondente.

    ?Proclamação de líder como Lorde

    O Clã Residente deve cumprir as seguintes condições:

    1. Não deve haver contrato firmado com nenhuma Fortaleza Territorial do Território.
    2. A quest "Path to Becoming a Lord" deve ter sido concluída com sucesso.
    3. As duas condições acima devem se encontrar cumpridas com pelo menos 2 horas de antecedência em relação à próxima Batalha Territorial.

    As seguintes mudanças ocorrem quando um Lorde Territorial é Proclamado:

    1. O Clã residente pode passar para o Nível 11, contanto que cumpra os outros requisitos (CR e Quantidade de Membros)
    3. Há um aumento de 10% nas compras e vendas de sementes e colheitas.

    situações que cancelam automaticamente a Proclamação do Lorde:

    1. Quando o Clã, cujo Líder se tornou o Lorde Territorial, é desfeito.
    2. Quando o Clã, cujo Líder se tornou o Lorde Territorial, troca de Líder após o final da Castle Siege.

    Quando a Proclamação é cancelada, todas as funções ativas são reiniciadas.

    ?Condições e Horários das Batalhas Territoriais

    - As Batalhas Territoriais ocorrem nos mesmos intervalos de tempo dos Cercos aos Castelos - a cada 2 Semanas. As Batalhas Territoriais sempre ocorrerão no Sábado anterior às Sieges.
    - Logo que terminam as Castle Sieges, o sistema das Batalhas Territoriais entra em Modo de Preparação - standby status - até a próxima Batalha.
    - As Batalhas Territoriais sempre iniciarão nos horários pré-definidos, independente de haver ou não um Lorde Proclamado.
    - O Território será Proclamado automaticamente logo após o término de cada Castle Siege.


    ?Registrando-se para Participar da Guerra de Territórios

    - O Registro para a Guerra Territorial é feito através do Mercenary Captain de cada Território.
    - O Registro funciona de forma diferente para Clãs e Indivíduos.
    - O Líder de um Clã, assim como qualquer membro com Privilégios para marcar Sieges, pode registrar todos os membros de um Clã para um só Território.
    - Já indivíduos não-participantes de nenhum Clã - ou membros de Clãs que não tenham optado pelo Registro em Grupo - registram-se por conta própria.
    - Somente personagens acima do nível 40, que tenham completado sua segunda troca de classe, podem se registrar.
    - Os Registros para a Guerra Territorial ficam disponíveis somente até duas horas antes da próxima Batalha começar.
    - O Registro para a Guerra pode ser cancelado, através do Mercenary Captain, até duas horas antes da próxima Batalha começar.
    - O Clã que possui o Território terá todos os seus membros automaticamente registrados para defender o próprio Território.

    ?Começando as Batalhas Territoriais

    - No momento em que uma Batalha Territorial começa, o interior dos Castelos, suas proximidades e as áreas das Fortalezas Territoriais são transformadas em Zona de Combate. Quaisquer personagens não-participantes que estejam dentro destas áreas no momento da transformação são teleportados para fora da Zona de Combate.
    - O Lorde Territorial pode construir um Quartel-General (Siege HQ) ou um Posto Avançado (Outpost) em qualquer local considerado Zona de Combate.
    - Os outros Líderes de Clãs participantes podem construir somente Quartéis-Genreais (Siege HQ) em qualquer local considerado Zona de Combate.
    - A partir do momento em que os Portões do Castelo e da Fortaleza de cada Território estiverem fechados, a Batalha efetivamente começa, com permissão de ataque para todos os participantes inscritos.
    - quando começa a Batalha Territorial, o Canal de Battlefield Chat é ativado automaticamente. Este canal de chat usa o símbolo ^ e só pode ser usado para instruir e comunicar seus aliados até o momento em que a Batalha começa. (so acho que no Exilium este comendo todos podem ver, inclusive inimigo, não sei ao certo)
    - Um Pilar do Território (Territory Ward) e Suprimentos (Supplies) serão dispostos dentro do Castelo, assim como uma Territory Catapult será disposta na Fortaleza Territorial.

    ?Regras do Confronto

    - As regras básicas válidas para Castle e Fortress Sieges se aplicam à Batalha Territorial: personagens jogadores são divididos entre Forças Aliadas, Inimigos e Neutros (personagens não-inscritos).
    - As Forças Aliadas incluem todos os membros do Clã dominante do Território, todos os membros de Clãs e Indivíduos registrados para defender o mesmo território.
    - Todos os membros de Clãs e Indivíduos registrados para defender os outros Territórios são considerados Inimigos.
    - Todos os personagens que não estejam registrados para a Guerra de Territórios são considerados Neutros.
    - Todos os participantes registrados são demarcados com um Emblema representativo e o nome do Território sob os quais estão registrados.
    - Não é necessário realizar Ataques Forçados durante a Batalha Territorial. Personagens Inimigos e Neutros são considerados alvos automáticos. Não é possível atacar personagens Aliados, nem mesmo Forçando o Ataque.
    - Ataques em área podem causar dano normal em personagens Neutros e Aliados.
    - Personagens mortos em Zona de Combate não são considerados nas contagens de PK/PvP.
    - Mesmo fora das Zonas de Combate, não há penalidades/contagem por matar Personagens Inimigos, pois todos os participantes são considerados como estando sob as regras de Clan War.
    - Qualquer Personagem Não-Registrado que saia da Zona de Combate entra em estado de PvP (nick rosa) por 120 segundos.
    - Ao morrer, Personagens registrados para a Batalha podem escolher renascer dentro do Castelo, na Cidade mais próxima, no Quartel-General do Clã (Siege HQ), ou no Posto Avançado.


    ?Posto Avançado (Outpost)

    - O Líder do Clã dominante do Território, que tenha sido Proclamado Lorde Territorial, pode construir um Posto Avançado (Outpost).
    - São necessários, para a construção, 30 MP e 120 Gemstones B.
    - Só pode haver um Posto Avançado para cada Território por vez. A construção e demolição podem ser usados repetidamente durante a Batalha.
    - Não é possível Destruir ou Reparar um Posto Avançado.
    - Todos os Personagens Aliados que estejam nas proximidades de um Posto Avançado têm suas taxas de recuperação de HP/MP aumentadas em 100%.
    - Ao morrer durante a Batalha Territorial, os participantes Aliados podem escolher renascer no Posto Avançado, caso ele esteja disponível
    - Ao término da Batalha Territorial, todos os Postos Avançados desaparecem.Objetivos da Batalha e Condições de Vitória


    ?Wards (Bandeiras)
    - A ward de cada Território aparecerá dentro de cada Castelo correspondente, no início da TW.
    - O personagem que destruir a ward de um Território imediatamente passará a carregá-lo consigo (como as Combat Flags das Fortress Sieges).
    - O jogador no controle de um personagem que equipou a ward de um Território deve imediatamente retornar ao Posto Avançado de seu Território e usar a skill Capture Ward, que teleportará o Pilar para dentro do Castelo do seu Território.
    - Qualquer personagem que esteja carregando o Pilar de um Território terá sua localização exibida no Mapa.
    - Se um personagem que esteja carregando o Pilar de um Território for morto (ou perder a conexão), a ward será largado no chão, no último local onde o personagem esteve antes de cair.
    - Se alguma ward estiver fora de qualquer Castelo no término da Batalha Territorial, ele será teleportado de volta ao seu Castelo de origem.
    - Quaisquer wards tomados por outros Territórios permanecerão dentro dos Castelos que os capturaram até o início da próxima Batalha Territorial.
    - Se um Castelo perdeu sua ward seus defensores deverão retomá-lo durante a próxima Batalha Territorial.


    ?Catapulta do Território

    - No início da Batalha Territorial, a Catapulta do Território é criada na primeira Fortaleza Territorial.
    - A Catapulta do Território pode ser atacada e destruída por Inimigos.
    - Se a Catapulta do Território for destruída, todos os NPCs de defesa do Território desaparecem, junto com todas as funções de defesa e, ao mesmo tempo, todos os portões do Castelo são abertos.


    ?Participando como Mercenário:

    - Todos os participantes das Batalhas Territoriais terão seu anonimato garantido através da Mudança de Nome ou Transformação em Mercenário.
    - Personagens Caóticos (inclusive possuidores de alguma das Espadas Amaldiçoadas), Participantes das Olimpíadas e Membros do Clã que possui o Castelo não podem mudar seus nomes, nem transformar-se em Mercenários.
    - O item Disguise Scroll, vendido pelo Mercenary Captain, permite a mudança temporária de nome. Ele pode ser usado a partir de 20 minutos antes do início da Batalha Territorial e seu efeito termina 10 minutos depois do término da mesma Batalha.
    - Os nomes de personagem exibidos no chat e nas mensagens de sistema também são alterados.
    - O nome original do personagem ainda será exibido em mensagens privadas e janelas de troca de itens (/trade).
    - O nome alterado é mantido mesmo se o personagem morrer ou for reconectado.
    - Não é possível abrir lojas de qualquer tipo enquanto se usa o Disguise Scroll.
    - Qualquer participante da Batalha Territorial pode comprar o Mercenary Transformation Scroll, vendido pelo Mercenary Captain.
    - Enquanto o personagem estiver transformado em Mercenário, não é possível adquirir XP ou SP.
    - Quaisquer personagens que estejam no mesmo grupo de um personagem transformado em Mercenário ficam igualmente impedidos de adquirir XP ou SP. (Pontos de Fama individual ainda podem ser adquiridos normalmente)
    - O item Upper Rank Mercenary Transformation Scroll pode ser comprado a partir do momento em que o personagem completar a quest Path to Becoming a Mercenary.
    - O mesmo vale para os itens Elite Mercenary Transformation Scroll e a quest Path to Becoming an Elite Mercenary.
    - A Transformação tem duração de 30 minutos e não é cancelada pela morte do personagem, caso ele morra enquanto transformado.
    - Só é possível usar o Mercenary Transformation Scroll a partir do momento em que faltarem menos de 20 minutos para o início da Batalha Territorial.

    ?Recompensas

    Skills Territoriais

    - Há uma skill específica para cada Território. Estas skills são chamadas Benefícios Territoriais (Territory Benefactions).
    - Ao término de uma Batalha Territorial, as respectivas Skills Territoriais são aplicadas a todos os membros dos clãs que possuem um Território (exceto aos membros da Academia destes clãs), de acordo com a posse de cada Ward Territorial. Ou seja, é necessário possuir a ward de um Território para se beneficiar da respectiva Skill Territorial.

    Por exemplo: se o Lorde de Aden conseguir conquistar e manter as wards Territoriais de Aden, Rune e Giran ao término de uma Batalha Territorial, o Clã Governante de Aden se beneficiará das Skills Territoriais referentes aos 3 Territórios cujos Pilares foram mantidos.

    A posse de uma ward Territorial só pode ser alterada com uma Batalha Territorial. Nem mesmo a mudança do Clã Governante altera pode alterar as localizações dos Pilares.

    A Posse de cada Pilar Territorial pode ser vista pelo Mapa, seguindo as opções World Information -> Territory Battle Information. Os ícones de território ao lado de cada clã mostram quem possui cada Pilar.


    ?Produtos Especiais dos Territórios

    Quaisquer personagens participantes de uma Batalha Territorial podem comprar itens junto ao Territory Manage, como por exemplo sets, Blessed Scroll of Return (Village). Talismãs, Acessórios para o Cabelo dentre outros.

    * A compra destes produtos especiais só pode ser feita com Insígnias Territoriais, obtidas por meio das Batalhas Territoriais.


    ?Insígnias Territoriais (Territory Badges)

    - Estas Insígnias podem ser obtidas como recompensa do NPC Territory Manager por Missões (Quests), que devem ser realizadas durante as Batalhas Territoriais.
    - Estas Missões Especiais são iniciadas automática e simultaneamente por todos os participantes da Batalha Territorial que estiverem Online quando a Batalha estiver ocorrendo.
    - As informações necessárias para realizar estas missões estarão descritas no mapa especial da janela de informações de Quests.


    ?Adquirindo Status de Nobreza (Noblesse)

    * Um jogador pode se adquirir o Status de Nobreza através dos Territory Managers, mesmo que não possua uma subclasse. Esta aquisição custa 100 Insígnias Territoriais.


    ?Missões Exclusivas dos Territórios

    - Várias recompensas podem ser obtidas através das quests exclusivas de cada Território.
    - Estas quests são iniciadas automaticamente para todos os participantes registrados para as Territory Wars e devem ser realizadas durante cada Batalha.
    - Os objetivos concluídos devem ser reportados ao Territory Manager, para a obtenção das recompensas.

    Espero ter ajudado.

  • #2
    English

    With the new Freya version was added the Territory Wars system.

    Castle Sieges are characterized by conflict between clans level 5 + , the Territory War is a conflict open to all characters level 40 +, that are clan members or not. All players will have chance to be part of these battles, participating as mercenaries in the service of the Clans Holders Castles .

    ? Territories

    A territory is composed of:
    - A Castle
    - A City / Town
    - A Territorial Fortress (Blue Flag on Map)
    - Hunting Fields

    So there is 9 Territories :

    Gludio / Dion / Giran / Oren / Aden / Innadril / Goddard / Rune / Schuttgart

    ? Proclamation of a Territory

    At the end of Castle Sieges , the clans who held possession of Castles automatically proclaim the areas corresponding to each castle as his territory .
    The following changes take effect when the Territories were proclaimed :

    1. Territory Manager
    This NPC appears within the Main Territory City / Town. This NPC will always remain near the Manor Manager and Mercenary Captain, selling special products, corresponding to the territory in exchange for Territory Badges. This NPC also delivers several new rewards for special quests that can be performed during a territory battle.

    2 . Mercenary Captain
    This NPC appears within the Main Territory City / Town . This NPC will always remain near the Manor Manager and Territory Manager, recruiting the characters as mercenaries in the service of the Castle site, selling various items that can be used during a territory battle and starting quests that allow the evolution of the character's level as mercenary.

    ? Proclamation of Territory Lord

    With the proclamation of the Territory , a clan who holds a Castle can start the quest " Path to Becoming a Lord " , with the corresponding NPC Chamberlain Castle .

    ? Proclamating leader as Lord

    The Clan resident must meet the following conditions :

    1. There should be no contract with the Territorial Fortress .
    2 . The quest " Path to Becoming a Lord " must have been successfully completed .
    3 . The above two conditions must be met at least two hours in before the next Territory Battle.

    The following changes occur when a lord is Territorial Proclaimed :

    1. The Clan resident can go to Level 11, as long as it meets the other requirements ( CR and Number of Members )
    3 . There is a 10% increase in purchases and sales of seeds and crops .

    Situations that automatically cancel the Proclamation of the Lord :

    1. When the Clan , whose leader became the Territorial Lord , is disband.
    2 . When the Clan , whose leader became Territorial Lord exchange Leader after the end of the Castle Siege .

    When the Proclamation is canceled , all the active functions are reset .

    ? Conditions and Schedules Territorial Battles

    - The Territorial Battles occur in the same time intervals of Castle Sieges - every 2 weeks . Territory battle will always occur on Saturday prior to Sieges .
    - Once you finish the Castle Sieges , the system enters the territory battle Preparation - standby status - until the next battle .
    - The Territorial Battles always begin the pre-established time, regardless of whether or not a Lord Proclaimed .
    - The territory will be automatically Proclaimed after the end of each Castle Siege .

    ? Registering to Attend Territorie War


    - The registry for the Territorial War is done through the Mercenary Captain of each Territory .
    - The registration works differently for clans and individuals .
    - The leader of a clan , as well as any member with privileges to mark Sieges , can register all members of a clan to one Territory .
    - Since individuals not participating in any Clan - Clans or members who have not opted for in Group Registration - register themselves on their own.
    - Only characters above level 40 who have completed their second class change may subscribe .
    - Registers for Territorial War are available only up to two hours before the next battle begins.
    - The Registry for War can be canceled through the Mercenary Captain , two hours before the next battle begins.
    - The clan that owns the Territory will have all of its members automatically registered to defend their own territory .

    ? Starting a territory battle

    - At the moment a Territorial Battle begins , the interior of the Castles , and its vicinity areas and the Territorial Fortresses are transformed into Combat Zone . Any characters in these areas that are not participating at the time of transformation are teleported out of the battle area .
    - The Lord can build a Territorial Headquarters ( HQ Siege ) or an Outpost anywhere considered Combat Zone .
    - The other Clan leaders participants can only build head-quarters ( Siege HQ ) anywhere considered Combat Zone .
    - From the moment the gates of the castle and fortress of each territory are closed , the battle actually begins , with permission of attack for all registered participants .
    - When the battle begins Territorial Channel Battlefield Chat is enabled automatically. This chat channel uses the ^ symbol and can only be used to educate and inform its allies until the moment when the battle begins . (so I think in Exilium everyone can see , including the enemy , not sure )
    - A Territory Ward and Supplies will be arranged within the castle , and a Territory Catapult will be willing in Territorial Fortresses.

    Comment


    • #3
      ? Rules of Confrontation

      - The basic rules apply to Castle and Fortress Sieges apply to Territorial Battle : player characters are divided between the Allied Powers , Enemies and Neutrals ( not inscribed characters ) .
      - The Allied Forces include all members of the Clan 's dominant Territory , all members of Clans and individuals registered to defend the same territory .
      - All members of Clans and individuals registered to defend the other territories are considered enemies .
      - All characters that are not registered for the War Territories are deemed Neutral .
      - All registered participants are edged with a representative emblem and the name of the territory in which they are registered .
      - It is not necessary to carry out attacks during the Territorial Battle. Characters and Enemies Neutrals are considered targets automatic . Unable to attack Allied characters , even Forcing Attack .
      - Area Attacks can damage normal characters Neutrals and Allies .
      - Characters killed in battle area are not considered in the counts of PK / PvP .
      - Even outside of combat zones , no penalties / Characters count for killing enemies , since all participants are deemed to be under the rules of Clan War
      - Any Not Registered Character who leave the battle area enters PvP state ( pink nick ) for 120 seconds .
      - Upon dying , registered Characters for Battle can choose reborn within the Castel , in Nearest town , the headquarters of the Clan ( Siege HQ ) or at the Outpost .

      ? Outpost

      - The Clan Leader 's dominant Territory , which has been Proclaimed Territorial Lord, can build an Outpost ( Outpost ) .
      - Are necessary for the construction , MP 30 and 120 B. Gemstones
      - There can be only one outpost for each Territory a time. Construction and demolition can be used repeatedly during the battle .
      - You can not destroy or Repair an Outpost .
      - All Allies Characters near an outpost have their recovery rates of HP / MP increased by 100 % .
      - When he died during the Territorial Battle, participants can choose to reborn at the Allies Outpost , if it is available
      - At the end of the Territorial Battle, all Outposts disappear.

      ? Wards

      - The ward of each Territory will appear within each corresponding Castle in the early TW .
      - The character that destroy the ward of a Territory immediately will carry it around ( like the Combat Flags of Fortress Sieges ) .
      - The player in control of a character that is equipped with the Territory ward must immediately return to the outpost of their territory and use the Capture Ward skill so that ward will be teleported into the castle of its own territory .
      - Any character that is carrying the Territory ward have their location displayed on the map.
      - If a character that is carrying the Territory ward is killed ( or lose the connection ) , the ward will be dumped on the ground , the last place where character was before falling .
      - If any ward are out the Castle within the termination of the Territorial Battle, he will be teleported back to his home castle.
      - Any wards taken by other Territories will remain within the Castles who captured until the beginning of next Territorial Battle .
      - If a Castle lost his ward it should retake it during the next Battle Territory .

      ? Territory Catapult

      - At the beginning of the Territory Battle, the Territory Catapult is created in the Territorial Fortress .
      - The Territory Catapult can be attacked and destroyed by enemies .
      - If the Territory Catapult is destroyed , all defense Territory NPCs disappear, along with all the functions of defense and at the same time , all the gates of the castle are open .

      ? Participating as a mercenary :

      - All territory battle participants will have their anonymity guaranteed by the Name Change and Transformation in Mercenary .
      - Chaotic characters (including holders of any of the Doomed Swords ) , Participants of the Olympics and clan members that owns the castle can not change their names , or become mercenaries .
      - The Disguise Scroll item sold by Mercenary Captain , allows temporary change of name. It can be used from 20 minutes before the start of the Territorial battle and its effect ends 10 minutes after the end of the same battle .
      - The character names appear in the chat and system messages are also changed.
      - The original name of the character is still displayed in private messages and windows exchange items ( / trade ) .
      - The changed name is maintained even if the character dies or reconnects .
      - Can not open any stores while using the Disguise Scroll.
      - Any member of the Territorial Battle can buy the Mercenary Transformation Scroll , sold by Mercenary Captain .
      - While the character is transformed into a Mercenary , you can not gain XP or SP .
      - Any characters that are in the same group as a character transformed into Mercenary are also prevented from getting XP or SP . ( Individual Fame Points can also be get normally)
      - Item Upper Rank Mercenary Transformation Scroll can be purchased from the moment in which the character complete the quest Path to Becoming a Mercenary .
      - The same goes for the items and Elite Mercenary Transformation Scroll, quest Path to Becoming an Elite Mercenary .
      - The Transformation lasts 30 minutes and is not canceled by the death of the character, if he dies while transformed .
      - You can only use the Mercenary Transformation Scroll from 20 minutes to the start of the Territory Battle .

      ? Rewards
      Territorial Skills

      - There is a specific skill for each territory . These skills are called Territorial Benefits.
      - At the end of a Territorial Battle their Territorial Skills are applied to all members of the clans that have a Territory (other than Academy members of these clans ) , according to the possession of each Territorial Ward . That is, you must have the ward of a Territory to benefit from the respective Territorial Skill .

      For example : if the Lord of Aden capture and keep the Territorial wards of Aden , Rune and Giran at the end of a Territorial Battle , The Clan Ruler of Aden will benefit from the Territorial Skills referring to territories whose 3 wards were kept .

      The possession of a Territorial ward can only be changed with a territorial battle . Not even the change of Clan Ruler can change the locations of the wards.

      The possession of each wad can be seen by the Territorial Map , following options World Information - > Territory Battle Information . The territory icons next to each clan show who owns each ward .

      ? Special Territorial Products

      Any characters participating in a territorial battle can buy items with the Territory Manage, such as sets, Blessed Scroll of Return ( Village ) . Talismans , Hair Accessories and others.

      * The purchase of these special products can only be done with Territorial badges obtained through a territory battle .

      ? Territory Badges

      - These tokens can be obtained as a reward for the Territory Manager Quests, which must be performed during a territory battle .
      - These special missions are started automatically and simultaneously by all participants that are Online when the battle is taking place .
      - The information needed to carry out these missions are described in the map information window Quests .

      ? Acquiring Status of Nobility ( Noblesse )

      * A player can acquire the status of nobility through Territory Managers , even if it has no subclass . This acquisition costs 100 Insignia Territorial .

      ? Exclusive Territory Missions

      - Several rewards can be obtained through exclusive quests of each Territory .
      - These quests are initiated automatically to all registered participants for Territory Wars and should be performed during each battle .
      - The objectives completed must be reported to the Territory Manager , to obtain the rewards .

      Hope this helps .

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