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Territory War - Participação

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  • Territory War - Participação

    Territory War (Guerra por Território, ou Guerra de Território)

    Territory Wars, diferente de Sieges(que as batalhas são lideradas por clans) é um novo estilo de PvP em que jogadores, mesmo sem clã, podem participar da supremacia do continente de Lineage II. O jogador participa como um Mercenário na disputa entre territórios.

    Territórios

    O domínio territorial de um Castelo foi aumentado no Gracia Final. Antes, um líder de Castelo tinha o controle do Castelo e da cidade do castelo (exemplo: Dono de Dion era dono do castelo e tinha controle nas taxas de preços da cidade de Dion), a partir do Gracia Final, a área de domínio de um dono de castelo inclui:
    * O castelo.
    * A cidade do castelo.
    * Todas as regiões de caça que ficam próximas a cidade.
    * A Fortress da região do Castelo

    (Por exemplo: O dono do castelo de Innadril teria controle do castelo, da cidade Heine e de Field of Silence, Field of Whispers, Alligator Island...)

    Territory War: Pre-Batalha!

    Quando uma Siege de Castelo acaba, o território da região deste castelo entra em modo de "espera" (standby). Isso é feito automaticamente pelo servidor, quando o território entra em modo de espera, acontece o seguinte:

    1. Um NPC Territory Manager aparece na Cidade/Vila do Castelo que acabou a Siege.(Exemplo: A Siege de Giran acaba, o NPC Territory Manager aparece na cidade de Giran). Este NPC fica próximo do Manor Manager da cidade. O NPC Territory Manager vende produtos especiais que podem ser comprados usando Territory Badges.

    2. Um NPC Mercenary Captain também aparece na Cidade/Vila em que acabou a Siege. Este NPC também fica próximo do Manor Manager. Para participar da Territory War, o jogador deve se inscrever por meio deste NPC.. Este NPC também vende vários items que podem ser usados durante uma Territory War. O jogador pode fazer uma quest com esse NPC que aumenta o seu Rank de Mercenário.



    Proclamando-se o Lorde do Território

    Quando um Território entra em estado de espera, o dono do Castelo correspondente ao Território pode prosseguir uma quest chamada 'Path to Becoming a Lord'(Caminho para se tornar um Lorde). O dono do castelo pode fazer essa quest com o npc Chamberlain, que fica próximo ao trono.

    Existem 3 condições que o dono do Castelo precisa cumprir para se tornar o Lorde do Território:
    1. O Castelo não pode ter contrato com as Fortress do Território que são dominadas por Jogadores (exceto as Border Fortress). Se alguma Fortress declarou independencia neste Território, o dono do Castelo não pode se proclamar Lorde do Território.
    (Contrato é quando o clan dono da Fortress jura lealdade ao dono do Castelo que faz parte desse Território. Um contrato pode ser feito pelo NPC Special Envoy que fica nas Fortress. Independencia também pode ser declarada por meio do NPC Special Envoy.
    2. Tem que cter a Quest 'Path to Becoming a Lord' completa.
    3. A Quest deve estar completa duas horas antes da Territory War começar.

    Ser proclamado Lorde de Território resulta no seguinte:
    1. Ser proclamado Lorde de Território é necessário para poder colocar o Clan no level 11;
    2. O emblema do Clan do Lorde do Território aparece em todos os NPCs que residem nesse território;
    (Exemplo: O cara vira Lorde do Território de Giran, todos os NPCs da cidade de Giran, e todos os NPCs que ficam no Território de Giran, seja a GK, ou o Blacksmith, ou vendedores das lojas... Todos ficaram com a bandeira do clan do Lorde do Território.)
    3. A venda de Seeds e Recompensas por Seeds aumenta em 10% na cidade que faz parte deste Território.

    O jogador deixará de ser Lorde de Território automaticamente se:
    1. O clan do qual o Lorde faz parte for apagado.
    2. Outro Clan dominar o seu castelo.

    Registro
    1. Para participar, os jogadores devem se registrar pelo Mercenary Captain do Território.
    2. Mesmo que você possua clan ou não, qualquer jogador que não faz parte do clan do dono do castelo pode participar. Você pode se registrar sozinho, ou pode registrar o seu clan inteiro.
    * Qualquer membro de clan que tenha privilégio pode registrar o seu clan inteiro.
    * Jogadores que querem ir sozinhos, sem o resto do clan, devem registrar-se como um indivíduo, outras pessoas não podem lhe registrar.
    * Somente jogadores level 40 ou mais com segunda classe podem participar de uma Territory War.
    3. Registro ou Cancelamento de participação pode ser feito até duas horas antes da Territory War começar.
    4. Você pode cancelar sua participação no mesmo NPC em que você pode se registrar para participar( o Mercenary Captain).
    5. Clans que possuem Castelo serão cadastrados automaticamente.

    O início da Batalha
    1. Quando uma Territory War começa, o Castelo, a area ao redor do Castelo e todas as Fortress desse território tornam-se Campo de Batalha;(Os jogadores podem se matar sem ficar flag/pk) Jogadores que não estão participando das Territory War são teleportados para longe.
    2. O dono do Clan que domina o Território pode construir um Headquarter ou Outpost(Usando a Skill Summon Headquarters, etc...) no Campo de Batalha durante a Territory War.
    3. Os outros donos de Clan participando da Territory War podem construir apenas um Headquarter.
    4. Portões de Castelos e Fortress podem ser atacados durante uma Territory War.
    5. O Territory channel( Acho que é como um Clan Command Channel) é criado automaticamente 20 minutos antes da Territory War começar.
    * Esse Territory Channel é automaticamente fechado 10 minutos antes da Territory War acabar.
    6. Um Territory Ward e Suprimentos podem ser encontrados dentro do Castelo do Território. A Catapulta pode ser encontrada na Fortress desse Território.

    Regras da Batalha
    1. As regras são basicamente as mesmas que a de uma Siege de Castelo. Quando a Territory War começa os participantes ganham um ícone em cima do nick do jogador( igual ao Escudo ou a Espada numa Siege de Castelo), que podem significar "Aliados", "Independentes" ou "Inimigos". Os Independentes não possuem nenhum ícone;
    2. Aliados são os membros de clans que fazem parte do mesmo território, outros clans que se registram como aliados, e jogadores mercenários que se registram como aliados;
    3. Membros de clans de outros territórios são automaticamente declarados "Inimigos";
    4. Qualquer jogador que não se registra na Territory War é considerado "Independente";
    5. Como dito antes, todos os participantes registrados ficam com um símbolo de Território sobre seus nicknames.
    6. Você não precisa usar Ctrl para atacar um Inimigo durante a Territory War. Forças aliadas não podem ser atacadas nem mesmo com Ctrl.
    7. Você não vira PK no campo de Batalha.
    8. Mesmo que o jogador esteja fora da zona de batalha, ele pode matar um inimigo de Território sem se tornar PK.
    9. Qualquer jogador que sair da zona de batalha ficara Flag por 2 minutos.
    10. Quando um jogador registrado morre na zona de batalha, ele não perderá XP e nem correrá risco de dropar itens.
    11. Se um jogador não-registrado(Independente) morre na zona de batalha, será o mesmo que morrer normalmente.
    12. Qualquer jogador registrado que morre na Territory War tem a opção de voltar ou para a cidade do Território ou para o meio do campo de batalha ou para o Outpost.


    Ganhando o jogo
    1. Territory Ward - quando a batalha do território começa, Territory Wards aparecem dentro dos castelos que os clans que estão participando dominam;
    2. Se você destruir o Territory Ward de um castelo inimigo, seu personagem irá equipar a Ward.
    * Quando você equipa a Ward, seu objetivo é levá-la para a base do seu Clan e usar a skill "Capture Ward". Isso fará com que o Territory Ward apareca dentro do Castelo do seu território.
    * Quando um Jogador captura a Territory Ward do clan inimigo, sua localização ficará piscando no radar que fica no canto direito superior da tela.
    * Se a Territory War acabar, a Territory Ward pode voltar ao seu Castelo original se:
    O jogador que capturou a Territory Ward não conseguiu levar a Ward para o seu Castelo a tempo
    O Territory Ward está jogado no chão.
    * Qualquer Territory Ward que for capturada pelo clan inimigo ficará no Castelo do inimigo até a próxima Territory War. Na próxima Territory War será o objetivo deste clan recuperar a sua Territory Ward capturada.
    3. Catapulta do Território - Quando a batalha começa, uma Catapulta aparece em uma Fortress do Território. Essa Fortress é sinalizada por uma bandeira azul no mapa.
    * Inimigos podem atacar a Catapulta.
    * Se a Catapulta for destruída, automaticamente todos os NPCs que defendem o Castelo do Território dono da Catapulta irão sumir, e todas as portas deste Castelo serão abertas.

    - Resumo: O objetivo é entrar no castelo do inimigo, roubar a Territory Ward e levar para o seu próprio castelo. Se você for morto enquanto carrega a Territory Ward, ela é dropada. É praticamente um Capture de Flag massivo.

    Mercenários

    Todos os participantes de uma Territory War, exceto os membros do clan que domina o Castelo do Território, podem ficar anônimos durante a batalha por meio de Scrolls de Transformação ou de Disfarce que podem ser obtidos com o Mercenary Captain e o Territory Manager, respectivamente.

    Após a batalha, o jogador pode obter prêmios no NPC Territory Manager, sendo estes items usáveis, capas, sets, etc...
    erritory Special Skill Skill Effect
    Gludio Territory Benefaction STR +1 / INT +1
    Dion Territory Benefaction DEX +1 / WIT +1
    Giran Territory Benefaction STR +1 / MEN +1
    Oren Territory Benefaction CON +1 / MEN +1
    Aden Territory Benefaction DEX +1 / MEN +1
    Innadril Territory Benefaction CON +1 / INT +1
    Goddard Territory Benefaction DEX +1 / INT +1
    Rune Territory Benefaction STR +1 / WIT +1
    Schuttgart Territory Benefaction CON +1 / WIT +1

  • #2
    Territory War - Participação

    Territory War (Guerra por Território, ou Guerra de Território)

    Territory Wars different Sieges (the battles are led by clans) is a new style of PvP in which players, even without clan, can participate in the supremacy of the continent of Lineage II. The player participates as a mercenary in the dispute between territories.


    territories


    The territorial domain of a castle was increased in Gracia Final. Before, a leader of Castle had control of the castle and castle town (example: Owner Dion owned the castle and had control in exchange rates of the city of Dion) from the Gracia Final, the area of ​​domain an owner of castle includes:
    * The Castle.
    * The castle town.
    * All hunting regions that are near the city.
    * The Fortress of the region's Castle


    (For example: The owner of the castle Innadril would have control of the castle, the city Heine and Field of Silence, Field of Whispers, Alligator Island ...)

    Territory War: Pre-Battle!


    When a Castle Siege ends, the territory of the region this castle goes into "standby" (standby). This is done automatically by the server, when the territory enters standby mode, the following happens:


    1. A Territory Manager NPC appears in the City / Town of Castle that ended the siege. (Example: The Siege of Giran ends, the Territory Manager NPC appears in the town of Giran). This NPC is near the Manor Manager City. The Territory Manager NPC sells special products that can be purchased using Territory Badges.


    2. A Mercenary Captain NPC also appears in the City / Town that ended the siege. This NPC is also near the Manor Manager. To participate in the Territory War, the player must sign up through this NPC .. This NPC also sells various items that can be used during a Territory War The player can make a quest with this NPC that increases your Mercenary Rank.


    Proclaiming the Lord Territory


    When a Territorial goes into standby, the owner of Castle corresponding to the Territory can pursue a quest called ' Path to Becoming a Lord ' ( Path to become a Lord ) . The owner of the castle can do this quest with npc Chamberlain , which is close to the throne .


    There are three conditions that the owner of the castle must meet to become the Lord of the Territory :
    1. Castle can not contract with Fortress Territory which are dominated by players ( except Border Fortress ) . If any Fortress declared independence in the Territory , the owner of the castle lord can not be proclaimed the Territory .
    ( Contract is when the owner of Fortress clan swears loyalty to the owner of the castle that is part of this Territory . A contract may be made ​​by the Special Envoy NPC that is in the Fortress . Independencia can also be declared by the Special Envoy NPC .
    2 . Gotta cb Quest ' Path to Becoming a Lord ' complete .
    3 . Quest must be completed two hours before the Territory War begins.


    Be proclaimed Lord Territory results in the following :
    1. Be proclaimed Lord of the Territory is required to be able to put the Clan at level 11 ;
    2 . The badge of the Clan of the Lord appears in the Territory all NPCs residing in that territory ;
    ( Example : The guy turns lord of Giran Territory , all NPCs in the city of Giran , and all NPCs that are in Giran Territory , is the GK or the Blacksmith , or shopkeepers ... they were all with banner of the clan lord of the territory . )
    3 . The sale of seeds by Seeds and Rewards increases by 10 % in the city that is part of this Territory .


    The player will no longer be automatically Lorde Territory :
    1. The clan which the Lord part is deleted .
    2 . Another Clan dominate your castle.


    record
    1. To participate , players must register by Captain Mercenary Territory .
    2 . Even if you have clan or not , any player who is not part of the castle-owning clan can participate. You can register yourself , or you can register your whole clan .
    * Any clan member who has privilege can register your whole clan .
    * Players who want to go it alone , without the rest of the clan , must register as an individual , other people can not register you .
    * Only players level 40 or more with second class may participate in a Territory War
    3 . Registration or Cancellation of participation can be made up to two hours before the Territory War begins.
    4 . You can cancel your participation in the NPC you can register to attend ( the Mercenary Captain ) .
    5 . Clans that have Castle will be registered automatically.


    The beginning of the Battle
    1. When a Territory War begins , the Castle, the area around the Castle Fortress and all that territory become Battlefield ; ( Players can kill without getting flag / pk ) Players who are not participating in Territory War are teleported away .
    2 . The owner of the Clan that dominates the territory can build a Headquarter or Outpost ( Using Skill Summon Headquarters , etc ... ) on the battlefield during the Territory War
    3 . The other owners of participating Clan Territory War Headquarter can build one .
    4 . Castles and Fortress gates can be attacked during a Territory War
    5 . The Territory Channel ( I think it's like a Clan Command Channel) is created automatically 20 minutes before the Territory War begins.
    * This Territory Channel is automatically closed 10 minutes before the Territory War is over.
    6 . A Territory Ward and Supplies can be found within the Castle of the Territory . The Catapult can be found in the Fortress of that Territory .


    Rules Battle
    1. The rules are basically the same as that of a Castle Siege . Territory War begins when the participants gain an icon on the player 's nickname ( equal to the Shield or a Sword Siege of Castle ) , which can mean " Allies " , " Independent " or " Enemies " . Independents have no icon ;
    2 . Allies are members of clans that are part of the same territory , other clans who register as allies and mercenaries players who register as allies ;
    3 . Members of other clans territories are automatically declared " enemies " ;
    4 . Any player who does not register on the Territory War is considered " Independent " ;
    5 . As stated before , all participants are registered with a symbol on their nicknames Territory .
    6 . You do not need to use Ctrl to attack an Enemy Territory during the War the Allied Forces can not be attacked even with Ctrl .
    7 . You had not seen PK in field of battle .
    8 . Even if the player is outside the battle zone , he can kill an enemy territory without becoming PK .
    9 . Any player leaving the battle zone remained Flag for 2 minutes .
    10 . When a registered player dies in the battle zone , he will not lose XP and not run the risk of dropping items .
    11 . If an unregistered player ( Independent) dies in the battle zone , will be the same as dying normally.
    12 . Any registered player who dies in the Territory War has the option to return to the city or Territory or the middle of the battlefield or the Outpost .




    Winning the game
    1. Territory Ward - when the territory battle begins , Territory Wards appear within the castles that dominate clans who are participating ;
    2 . If you destroy the Territory Ward of an enemy castle , your character will equip Ward .
    * When you team to Ward , his goal is to take it to the base of your Clan and use the skill " Capture Ward ." This will make the Territory Ward appears inside the castle of its territory .
    * When a player captures the Territory Ward clan enemy , its location will be flashing on the radar which is in the upper right corner of the screen .
    * If the Territory War over, the Territory Ward can return to his original castle if:
    The player who captured the Territory Ward failed to take the Castle Ward for your time
    The Territory Ward is thrown on the floor .
    * Any Territory Ward that is captured by the enemy clan will be in the Castle of the enemy until the next Territory War Territory War Next will be the objective of this clan regain its Territory Ward captured .
    3 . Territory Catapult - When the battle begins, one Catapult appears in a Fortress Territory . This Fortress is marked by a blue flag on the map .
    * Enemies can attack the Catapult .
    * If the catapult is destroyed , automatically all the NPCs that defend the castle from the owner of the Territory Catapult will disappear , and all the doors will be open this Castle .


    - The objective is to enter the enemy's castle , steal Territory Ward and take your own castle . If you are killed while charging the Territory Ward , it is dropped . It's practically a Capture the Flag massive .

    mercenaries


    All participants in a Territory War, except members of the clan that dominates the Castle of the Territory, can be anonymous during battle through Transformation Scrolls or disguise that can be obtained from the Mercenary Captain and Territory Manager, respectively.


    After the battle, the player can get prizes in the Territory Manager NPC, which are wearable items, covers, sets, etc ...
    erritory Special Skill Skill Effect
    Gludio Territory benefaction STR +1 / INT +1
    Dion Territory benefaction DEX +1 / WIT +1
    Giran Territory benefaction STR +1 / MEN +1
    Oren Territory benefaction CON +1 / MEN +1
    Aden Territory benefaction DEX +1 / MEN +1
    Innadril Territory benefaction CON +1 / INT +1
    Goddard Territory benefaction DEX +1 / INT +1
    Rune Territory benefaction STR +1 / WIT +1
    Schuttgart Territory benefaction CON +1 / WIT +1

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